Turbinos gedimai su 2,0 TDI VAG gpupės automobiliais
VAG grupės varikliai 2,0 TDI turi gamyklinį defektą arba, jeigu taip galima pavadinti – silpnąją vietą tepalo (alyvos) siurblio pavaroje.
Žemiau nurodyti rizikos grupės automobiliai, kuriems gali pasitaikyti ši problema :
Dauguma VAG grupės automobilių kuriuose įmontuoti 2,0L. 103Kw TDI VAG varikliai išleisti iki 2009-10-20 nuo šios dienos pradėtas montuoti naujas modifikuotas balansyrinių velenų modulis su 100 mm šešiakampiu. Jeigu Jūsų variklis buvo pagamintas iki šios datos, tai Jūsų variklyje yra 7 mm šešiakampis ir jis priklauso rizikos grupei – ypač, jeigu automobilio rida artėja prie 200000 km.
Problemos su kuriomis dažniausiai susiduriama: Išdyla šešiakampio kampai, tepimo siurblys nepakankamai paduoda varikline alyvą į turbiną ir nuo perkaitinimo lūžta turbinos velenas, buvo klientu kuriems tokios istorijos baigėsi ne tik turbinos siurblio bet ir variklio remontų. Pasikartosime, jeigu Jus turite tokį variklį kuris pravažiavo nuo 150000 km. iki 200000 km. ir jus nežinote ar buvo keistas tepalo siurblio šešiakampis – ne dvejokite skaičiuodami išlaidas šešiakampio keitimui, kuo skubiau jį keiskite, kad išvengtumėte prieš tai išvardintų problemų ir didesnių kaštų automobilio remontui.
Problemos su kuriomis dažniausiai susiduriama: Išdyla šešiakampio kampai, tepimo siurblys nepakankamai paduoda varikline alyvą į turbiną ir nuo perkaitinimo lūžta turbinos velenas, buvo klientu kuriems tokios istorijos baigėsi ne tik turbinos siurblio bet ir variklio remontų. Pasikartosime, jeigu Jus turite tokį variklį kuris pravažiavo nuo 150000 km. iki 200000 km. ir jus nežinote ar buvo keistas tepalo siurblio šešiakampis – ne dvejokite skaičiuodami išlaidas šešiakampio keitimui, kuo skubiau jį keiskite, kad išvengtumėte prieš tai išvardintų problemų ir didesnių kaštų automobilio remontui.