Dėmesio!

Jeigu būtina pakeisti turbokompresorių-turbiną pirmiausia nustatykite gedimo priežastį, o taip pat pašalinkite gedimą.
Draudžiama naudoti bet kokius hermetikus montuojant alyvos magistrales. Tiek įtekėjimo, tiek ištekėjimo. Hermetiko gabalėliai sugadina turbokompresorių.
Negalima leisti patekti smėlio ir dulkių į alyvos įtekėjimo ir ištekėjimo magistrales. Smėlis pažeidžia slydimo guolius.

Atminkite:
Nesilaikydami montavimo taisyklių, sugadinsite turbiną!
Draudžiama savarankiškai ardyti sugedusią turbiną.

Turbinų restauravimas

Po turbinos restauracijos rekomendojame panaudoti profesionalų Xenum IN &OUT valyklį, kuris valo DPF/FAP sodžiu filtrą – katalizatorių, VNT – turbinos kintamą geometriją, įpurškimo sistemą.

Oro filtras:
Patikrinkite oro filtro kameros ir dangtelio pritvirtinimo hermetiškumą.
Išvalykite oro filtro boksą ir oro įsiurbimo atvamzdį.
Išplaukite iš oro atvamzdžių, einančių nuo filtro į turbiną, iš turbinos į siurbiamąjį variklio kolektorių, ir variklio kolektoriaus dulkes ir prilipusį smėlį.
Būtina keisti oro ir filtrą ir alyvą atitinkantį automobilio gamintojo reikalavimus, kas 8000-9000 km.

Jeigu Jūsų automobilis yra Toyota:
Būtina nuimti karterį ir gerai jį išplauti;
būtina pakeisti purkštukų įvorines tarpines (poveržles).

Jeigu Jūsų automobilis yra Renault:
Būtina išardyti ir patikrinti tepalo siurblį,
būtina nuimti karterį ir gerai jį išplauti,
būtina nuimti, išardyti ir patikrinti tepalo siurblį.
Jei siurblys turi pažeidimų (įtrukimų ir pan.), jį būtina pakeisti nauju.
Jeigu variklis ką tik po kapitalinio remonto, nuvažiavus pirmus 200-250, būtina pakeisti alyvą su filtrų. Prieš gesinant variklį po apkrovos, leisti 1 min., padirbti tuščia eiga, kad atauštu turbokompresorius.

turbinų restauravimas

Turbinų restauravimas

Pasukite turbinos rotorių pirštais ir įsiminkite, kiek sunkiai jis sukasi. Atlikdami paskesnius darbus periodiškai pasukite rotorių, lygindami pastangas, kurių reikia pasukti rotorių.

Išplaukite tepalu perdavimo vamzdelį su benzinu arba autochemija.
Prieš montuodami tepalu padavimo vamzdelį, su švirkšto pagalba pripilkite į turbinos tepalu padavimo kanalą alyvos,ir tuo pačiu metu ranka sukite rotorių kad susiteptu slidimo bei atraminiai guoliai.

Iki galo neužveržkite turbinos alyvos padavimo žarnos, kad įsitikinti, jog alyva įteka.

Įsitikinkite, kad alyva laisvai patenka iš turbinos į karterį ir kad visa tepalu magistralė prapučiama.

Prisukite visus atvamzdžius, einančius iš filtro į turbiną, išskyrus ortakinį, kad vizualiai būtų galima kontroliuoti rotoriaus sukimąsi.
Įjunkite variklį 10 sekundžių. Kontroliuokite alyvos pasirodymą iš iki galo neužveržtos alyvos įtekėjimo žarnos sudūrimo su karteriu.

Jeigu viskas tvarkoje užveržkite alyvos įtekėjimo žarną.
Ranka patikrinkite, kaip sukasi turbinos rotorius.

Tepalo spaudimas variklyje, tepalo tipas, turi atitikti automobilio gamintojo reikalavimus.
Būtina patikrinti turbokompresoriaus įėjime alyvos slėgį. Darbinis režimas (variklis įkaitintas iki darbines temperatūros), prie 2000 variklio aps/min., turi būti nemažiau kaip ~4 barai, tuščia eiga na mažiau kaip ~1.5 bar.

Jeigu rotoriaus sukimasis nepasikeitė, užmaukite ortakinį atvamzdį nuo filtro į turbiną, užveržkite ir patikrinkite apkabos tvirtinimą, užveskite variklį, patikrinkite turbinos darbą įvairiais darbo režimais.