Šiai dienai, prieš atliekant bet kokius automobilio remonto darbus, pradžioje reikėtų išsiaiškinti nuo ko pradėti darbus su automobilio remontų, tuomet į pagalbą atskuba kompiuterinė – mech. diagnostika.
Kalbant apie mūsų srytį ( turbinų remontą) – kompiuteinė-mechaninė diagnostikas atliekama taip:
Mech.diagnostikos metu mes žiūreme kokioje būklėje yra turbinos – interkulerio oro žarnos, taip pat jų sujungimai , ar ne skverbiasi alyva pro jungtis alsavimo sistemoje, oro sistemoje nuo turbinos iki interkulerio , ir iš interkulerio link įpurskiamojo kolektoriaus. Ar sveikas oro filtro ortakis. Taip pat tikriname kokia situacija su kitais mazgais susijusiais su turbinos darbų.
Kompieterinė diagnostika atliekama ne pagal klaidas, kurias atspindį programą o pagal gyvus automobilio paremetrus. Dirbant automobiliui įvairiuose darbo režimose mes matome kaip veikia turbiną, jos geometrija, (el. -mech.vožtuvas) , koki slėgi išpūčia turbokompresorius, prie to pačio tikriname parametrus oro srauto matuoklės ir turbinos slėgio daviklio darbą, 80% automobilių pamatome purkštuvų korekciją, tikriname procentaliai eiga Egr recirkuliacijos vožtuvo ir oro sklendžių darba, taip pat labai svarbus ackentas yra automobilio išmetimo sistema , jeigu automobilis yra su DPF sodžių filtrų mes tikriname kaip veikia priešpriešinio slėgio daviklis, temperatūros daviklis , ir automatiškai pagal parametrus mes matome koks yra išmetimo priešpriešinis slėgis .
Padidėjęs priešprešinis slėgis labai stipriai kenkia turbinos darbui.
Tik po tokios diagnostikos mes galime tiksliau atsakyti klientui kokius darbus reiktu atlikti su automobiliu, kokia būtų apytiksli kaina ir kiek laiko prireiks pašalinti visus trūkumus.
Atminkite: Tikra automobilio kompiuterinė dianostika atliekama ne pagal klaidas o pagal parametrus!