Reguliuojamas turbokompresoriaus korpuso skerspjūvis, tai idealas, kurio buvo siekiama nuo 1958 metų, kai dujomis varomas turbokompresorius buvo įmontuotas „Chrysler“ automobilyje. Susidomėjimo kintamos geometrijos turbokompresoriumi esmė:turbokompresoriaus kintama geometrija sumažina inertiškumą ir leidžia turbokompresoriui tinkamai veikti didelėmis apsukomis arba, esant didžiausiai apkrovai. Be to, nereikalingas reguliavimo vožtuvas.
Šiuo metu beveik visi turbokompresorių gamintojai turi savo sistemas su kintama geometrija VNT. Įmonė „Garrett“ siūlo reguliuojamo skerspjūvio turbokompresorių T-25-VNT su rotoriumi, turinčiu papildomą sparnuotę, kuria reguliuojamas išmetamųjų dujų srautas tiek mažomis, tiek ir didelėmis variklio apsukomis.
Sukurta ir kita „Garrett T25–VAT“ konstrukcija. Turbokompresoriaus kanale yra vienintelis judamasis„lapelis“, kuris mažina skerspjūvį ir, atitinkamai, dujų srautą, esant mažoms apsukoms. Kai variklis veikia didelėmis apsukomis, „lapelis“ visiškai dingsta. Tokiu būdu geriausiai išnaudojamas turbokompresoriaus našumas. Abejose sistemose gali būti įmontuotas apsauginis vožtuvas perkrovai išvengti.
Gamykla „ККК,BorgWarner“ išleidžia patikimą ir pigų kintamos geometrijos turbokompresorių. Šioje konstrukcijoje sudėtinga svirčių sistema nevaro sparnuotės.
Sparnuotė laisvai sukasi ant savo ašių taip, kad didžiausias našumas užtikrinamas, esant bet kokiems variklio veikimo režimams. Sparnuotės atsidarymą reguliuoja reguliavimo žiedas, o žiedo padėtis nustatoma akceleratoriaus pedalo padėtimi.
Sparnuotė laisvai sukasi ant savo ašių taip, kad didžiausias našumas užtikrinamas, esant bet kokiems variklio veikimo režimams. Sparnuotės atsidarymą reguliuoja reguliavimo žiedas, o žiedo padėtis nustatoma akceleratoriaus pedalo padėtimi.
Свежие комментарии