Turbinų remontas
Turbinų remonto kainos
Turbinos defektavimas |
---|
Turbokompresoriaus – turbinos defektavimas (defektuojame – tikriname turbokompresoriaus – turbinos komponentus). Turbokompresorius išardomas pilnai. |
Nuo 15 iki 30 EUR |
Turbinos patikra |
---|
Turbokompresoriaus – turbinos patikra, VNT geometrijos,ir korpusinių dalių valymas,vožtuvo reguliavimas. |
Nuo 75 iki 95 EUR |
Standartinis remontas |
---|
Turbokompresoriaus – turbinos standartinis remontas atliekami visi darbai kurie yra pirmam punkte + keičiamas rem. komplektas. |
160 EUR |
Standartinis remontas + |
---|
Turbokompresoriaus – turbinos standartinis remontas + kompresoriaus sparnuotes keitimas. |
210 EUR |
Turbinos su VNT pilnas remontas |
---|
Turbokompresoriaus – turbinos su VNT (geometrija) pilnas remontas, (keičiamas rem k-tas, kompresoriaus sparnuotė, turbinos velenas su sparnuote) nuo 260eur. iki 280eur. |
Nuo 260 iki 280 EUR |
Turbinos pilnas remontas be VNT |
---|
Turbokompresoriaus – turbinos pilnas remontas be VNT (geometrijos), keičiamas rem k-tas, kompresoriaus sparnuotė, turbinos velenas su sparnuot. |
Nuo 220 iki 260 EUR |
Hella / Garrett elektrinių aktuatorių remontas |
---|
Turbokompresorių – turbinų Hella / Garrett elektrinių aktuatorių remontas. |
Nuo 80 iki 150 EUR |
Specialios paskirties technikos remontas |
---|
Krovininių – sunkvežimių, autobusų, žemės ūkio technikos ir specialios paskirties technikos turbinų remontas. |
Nuo 230 iki 520 EUR |
Turbinų remonto eiga
Turbokompresoriaus – turbinos pilnas išardymas.
- Defektacija – turbokompresoriaus – turbinos valymas, komponentų tikrinimas, gedimo priežasties nustatymas, išsamus informacijos pateikimas užsakovui dėl tolimesnių remonto veiksmų.
- Gavus užsakovo patvirtinimą turbinos remontui visos detalės (sraigių,guolių korpuso,turbinos vožtuvo,VNT kintamos geometrijos)yra valomos cheminiu būdų specialioje plovykloje kur yra pašalinama pridegusi alyva,nusausiname ir išpučiame,ir smėliuojam.
- Jeigu yra būtina, restauruojame turbokompresoriaus – turbinos guolių korpusą,arba keičiam į nauja, nusidėvėjusių dalių keitimas.
- Turbokompresoriaus – turbinos komplektuojančių dalių surinkimas
- Turbokompresoriaus – turbinos šerdies (CHRA) balansavimas ant specialių staklių Turbotechnics MK3.
- Turbokompresoriaus – turbinos surinkimas,patikra,vožtuvo reguliavimas.
Turbinų elektrinių aktuatorių remontas
Atminkite!!! pigus Jūsų turbinos remontas dar nereiškia, kad jis kokybiškas. Šiuo metu rinkoje yra servisai, naudojantys nekokybiškas turbokompresorių detales, juose darbus atlieka nekompetentingi meistrai kurie neturi sertifikacijos turbinos remonto darbams, brangiai kainuojančios įrangos turbinai išbalansuoti bei kitiems darbams atlikti. Vadinasi, rizikuojate, kad turbokompresorius nebus kokybiškai suremontuotas, nors ir sumokėjote tam tikrą pinigų sumą.Tai reiškia kad ateityje turėsite vargo su automobilio turbina ir, savaime aišku, visa tai atsispindės Jūsų piniginėje pakartotinai.
Click edit button to change this text.
Turbokompresorių – turbinų pažeidimai

Niekada nenaudokite turbokompresoriaus pažeistomis sparnuotėmis ,nes galite sugadinti rotorių.
Dėl variklio perkaitinimo arba išjungus karštą variklį.
Dėl retai keičiamo tepalo.
Dėl tepalo patekimo į variklį.
Dėl degalų padavimo sutrikimo (purkštuvai,siurbliai ir t.t)
Dėl užteršto tepalo gali atsirasti pažeidimų:
Dėl užteršto, pažeisto ar blogos kokybės tepalo filtro.
Teršalams patekus į tepalą automobilio aptarnavimo metu.
Stipriai susidėvėjus varikliui.
Esant užterštam tepalo filtrui.
Esant tepalo nutekėjimams
Esat neteisingai sumontuotam turbokompresoriui.
Ilgą laiką ne naudojant turbokompresoriaus-turbinos.
Esant pažeistam arba užterštam turbinos tepalo padavimo kanalui – vamzdžiui.
Esant žemam į variklį paduodamo tepalo slėgiui dėl variklio sutepimo sistemos pažeidimo.
Esant žemam tepalo lygiui arba pasibaigus tepalui.
Dėl hermetikų naudojimo gali nutrūkti tepalo padavimas į turbiną.
Turbokompresorių gedimo priežastys
Svarbu!!! Atminkite: nepašalinus turbokompresoriaus – turbinos gedimo priežasties, jis vėl ges.
Rekomenduojama: jei yra galimybė, 2-3 minutes prieš išjungiant variklį leisti jam padirbti tuščiąją eigą.

Prieš montuodami turbiną, įsitikinkite, kad teisingai nustatėte jo gedimo priežastį.
Užterštas oro filtras.
Pažeista oro tiekimo sistema.
Tvirtinimo platformoje įtrūkimai.
Neteisingai sumontuoti purkštuvai arba tepalo siurblis.
Užterštas oro filtras.
Pažeista oro tiekimo sistema.
Neteisingai purkštuvai arba tepalo siurblis.
Sudegę vožtuvai ir/arba stūmokliai.
Pažeistas turbokompresorius – turbina.
Priežastys:
Kartais garsai, panašūs į šnypštimą arba švilpimą, atsiranda oro nutekėjimui, kuris, savo ruožtu, atsiranda susidėvėjus tarpinei, esančiai tarp turbinos (turbokompresoriaus)ir duslintuvo. Jei garsas ne dingsta,patikrinkite jungtis,turbokompresoriaus turbinos balansą ir turbinos sujungimo vietas.
Priežastys:
Jei turbokompresoriaus – turbinos rotorius sukasi labai kietai: Dažniausiai to priežastis – senas tepalas.Dėl to turbokompresoriaus – turbinos kartridžo viduje susikaupia anglies plošto nuosėdos.Dėl nepakankamo arba pertraukiamo tepalo padavimo susiformuoja granulės,kuriomis užteršiamas pats tepalas.
Priežastys:
Turbokompresoriui – turbinai,būdingas specifinis aksialinis ir radialinis laisvumas.Turbinos laisvumas reikalingas laisviems rotoriaus apsisukimams, tačiau jis turi išlikti normos ribose. Kartais laisvumas diagnozuojamas kaip gedimas. Laisvumui viršijus normą ,tuomet tai priklauso nuo tepalo kokybės (užterštumas ,nuosėdos,nepakankamas tepalo padavimas).
Turbokompresorius sutepamas variklio alyva,todėl svarbu laiku ją keisti. Jai naudojama blogos kokybės alyva kuri pilama ne atsižvelgiant į alyvos klasifikaciją,turbokompresoriaus – turbinos tarnavimo laikas sumažės.Alyva skirta ne tik sutepti turbokompresoriaus detales – tai pat ir aušinti.Ilgametė praktika įrodė kad mūsų naudojama alyvą XENUM puikiai atlieka savo sutepimo – aušinimo – karbonizacijos – išgaravimo funkcijas.
Mes padėsime Jums išsirinkti arba OEM Line serijos alyvą,arba alyvą pagal jūsų transporto priemones klasifikaciją,taip pat alyvą autosportui.
Turbinų priežiūra
Turbokompresorius atlieka svarbų vaidmenį variklio darbe. Jūsų dėmesiui pateikiame šiek tiek dominančios ir naudingos informacijos apie turbokompresorių eksploatavimą. Prieš tai trumpai apžvelgsime turbokompresorių ir jo veikimo principą.
Daugelis esame pastebėję ant automobilių esantį užrašą „turbo“, tačiau ką jis reiškia, turbūt žinome ne visi, o jei ir žinome, tai tik nedaugelis galėtų pasakyti, kaip tai veikia automobilyje, kokią naudą duoda ir kaip tinkamai eksploatuoti.Siekdami suvokti, kokia turbokompresoriaus-turbinos paskirtis ir jo veikimo principas, itin svarbu suprasti vidaus degimo variklio veikimo principą. Pradžiai, kas gi yra tas vidaus degimo variklis? Kaip mums byloja vadovėlis, vidaus degimo variklis yra variklis, naudojantis energiją, išsiskiriančią iš uždarame degimo skyriuje degančio kuro, paprastesniais žodžiais galėtume pasakyti, kad tai yra uždaros erdvės variklis, kurio viduje degant kurui skleidžiama energija. Taigi, vidaus degimo variklio paskirtis – oro ir kuro mišinio deginimo metu išgauti energiją, atsirandančią oro ir kuro mišinio užsidegimo momentu. Visa tai, kas lieka po sudegimo, pašalinama per išmetimo sistemą. Šiame energijos gavybos procese, turbokompresorius atlieka oro siurblio vaidmenį. Kuro mišinio degimo metu susidarančios įkaitusios išmetamosios dujos iš variklio degimo kamerų nukreipiamos į pirmąją turbokompresoriaus sparnuotę ( „turbininę“) ir priverčia jį suktis. Ši sparnuotė ašimi sujungta su antrąja turbokompresoriaus sparnuote („kompresorine“). Abi sparnuotės pradeda suktis vienodu greičiu. „Kompresorinė“ sparnuotė savo „sparneliais“ įtraukia orą iš lauko ir, jį suspaudusi, nukreipia į variklio cilindrus. Per „kompresorinę“ turbokompresoriaus sparnuotę iš lauko patekęs oras dėl spaudimo ir trinties smarkiai įkaista, todėl, prieš nukreipiant jį į variklio degimo kameras, pirmiausiai reikia atšaldyti. Šiuo atveju reikalinga tarpinio suslėgto oro aušintuvo sistema. Ji aušina turbinoje suslėgtą orą, didindama jo kiekį tūrio vienete bei mažindama detonacijos galimybę. Senesnės kartos varikliuose su turbokompresoriumi šios sistemos nebuvo, tačiau tarpinio suslėgto oro aušintuvo efektyvumas yra pakankamai didelis (suslėgto oro temperatūra sumažėja mažiausiai 50 %), todėl naujos kartos automobiliuose ši sistema montuojama kaip serijinė įranga ja vadiname (Intercooler).
Kaip pagerinti turbokompresoriaus veikimą?
Nors turbokompresorius yra itin tikslus agregatas,jo mechanizmas gana paprastas, patvarus ir veiksmingas.Teisingai eksploatuojant turbokompresorių ,jis gali patikimai tarnauti daugelį metų ,nors jo sukimosi greitis siekia iki 200000 aps./min.Turbina nereikalauja specialios priežiūros. Papratai,jeigu automobilis eksploatuojamas pagal visas gamintojų rekomendacijas, pakanka tik periodiškai patikrinti, ar variklis užtikrina teisingą turbinos veikimą.Štai keli patarimai,kurios vykdydami padėsite turbokompresoriui dirbti be rūpesčių ilgą laiką.
Nors turbokompresoriaus veikimo principas labai paprastas – tai ganėtinai sudėtingas mechanizmas. Reikalinga ne tik atskirų turbokompresoriaus sudėtinių dalių absoliuti veikimo darna, bet ir ideali jo atitiktis varikliui, prie kurio jis primontuotas. Turbina suprojektuota naudoti būtent su tuo varikliu, kuriam ji yra skirta. Variklis ir turbokompresorius priklausomi vienas nuo kito. Turbokompresorius ne papildomas įtaisas, kurį galima išmontuoti jam sugedus ar nusidėvėjus. Turbokompresoriui reikia tiek pat dėmesio kaip ir pačiam varikliui.Pirmiausia reikia periodiškai tikrinti, ar jis tinkamai pritvirtintas prie variklio
Pastebėję neefektyvų variklio darbą, raskite turbinos gedimo priežastį ir ją pašalinkite.
Labai dažnai puikios būklės turbokompresorius išardomas ir pakeičiamas nauju. Kodėl taip atsitinka?Nes atrodo blogai veikiantis, nors iš tikrųjų netinkamai veikia kiti variklio elementai. Ar važiuodami atkreipėte dėmesį į mėlynus dūmus? Jeigu taip, prieš nuimdami turbiną patikrinkite, ar švarūs oro filtrai, ar per didele tepalų sunaudojimo priežastimi nėra pats variklis (ar nėra nuotėkio). Ar ne triukšmingai veikia turbokompresorius? Turbokompresorius triukšmingai veikia, kai per laisvi srieginiai sujungimai. O gal važiuojant pastebėjote juodus dūmus? Sumažėjo variklio galia? Pirmiausiai patikrinkite patį variklį.
Atminkite tris pikčiausius Jūsų automobilio turbinos priešus:
• Per mažai tepalų. Nepakankamas tepalų kiekis daugiausiai žalos padaro guoliams, dėvisi rotoriai, netenkamas darbo vientisumas ir net gali sulūžti velenėlis.
• Įsiurbiami svetimkūniai. Svetimkūnio įsiurbimas kenkia sparnuotei,dėl to sutrinka pusiausvyra. Tai daro žalą sandarinimo žiedams ir gali smarkiai pažeisti įrenginį.
• Nešvari alyva. Iš kur atsiranda ta nešvari alyva? Paprastai priežastis būna variklyje. Nešvari alyva kaupiasi ne tik filtre, ji prilimpa prie sienelių, kaupiasi technologinėse kiaurymėse ir visur kur alyva blogai cirkuliuoja.Nešvari alyva gali pažeisti guolius arba stūmoklius ir apsunkinti alyvos patekimą pro variklio žiedus. Nešvarioje alyvoje gali būti metalo gabaliukai, drožlės arba dulkės. Norint to išvengti, būtina nuolatos tikrinti, ar tinkamos būklės alyvos pompa ir filtras. Mažiausia naudojamų tepalų klampa turėtų būti 15W/40 (jei yra galimybė, naudokite sintetinius tepalus. Naudojami tepalai turėtų būti skirti tik turbokompresoriniams varikliams.
Stenkitės iš anksto numatyti gedimus.
Atminkite, jog pastebėję gedimus jų ankstyvojoje stadijoje, juos galima greitai pašalinti.Jei variklis pradeda gesti, pastebite alyvos pratekėjimą, girdite neįprastą triukšmą arba vibraciją iš turbokompresoriaus, atkreipkite į tai dėmesį, nenumokite ranka. Jeigu to neįvertinsite, remontas kainuos kur kas brangiau. Turbokompresorius dirba milžinišku greičiu, todėl net mažiausia anomalija per keletą sekundžių gali sukelti didelį gedimą.
Skirtingų transporto priemonių varikliuose turbokompresoriai montuojami dėl įvairiausių priežasčių:
- didina variklio galingumą ir sukimo momentą.
- kompensuojamas oro slėgio kritimas.
- mažina kuro sąnaudas ir išmetamųjų dujų emisiją.
Nedidinkite turbinos pučiamo oro slėgio lygio. Tiksliau, nemažinkite turbinos slėgio reguliatoriaus lygmens – jis nustatytas taip, kad variklis dirbtų optimaliausiai. Per didelis slėgis gali didinti variklio temperatūrą, sukelti žalą stūmokliams ir variklio indeksams.
Niekada nekeiskite turbokompresoriaus patys.
Jūsų automobilio turbokompresorius – paprastas mechanizmas, tačiau jis pagamintas milimetrų tikslumu. Tik turbokompresorių gamintojai arba jų įgaliotos įmonės turi reikiamą įrangą bei personalą, kuris specializuojasi turbokompresorių remonte. Sutaupysite laiko ir pinigų – jie žino viską apie Jūsų automobilio variklį ir turbokompresorių.
Atminkite svarbiausius dalykus:
Net geriausias prietaisas negali parodyti savo galimybių, jei vairuotojas nėra tam pasirengęs. Varikliai su turbokompresoriais reikalauja didelio dėmesio:
- Norėdami išvengti per greito turbokompresoriaus guolių susidėvėjimo, niekada negesinkite variklio jam dirbant didelėmis apsukomis, nes, turbokompresoriui dirbant didžiuliu pajėgumu,ir staigiai užgesinus variklį alyvos slėgis nukrenta iki nulio ir nesuteikia mechanizmams kurie vis dar sukasi dideliu greičiu reikalingo sutepimo.
- Užvedę variklį, palaukite bent 30 sekundžių,kol pakils alyvos lygis, tik tada didinkite apsukas.
- Baigę važiuoti automobiliu automagistrale,palikite variklį padirbti 2 – 3 minutes laisvąja eiga(turbokompresoriaus atvėsinimui).