Turbinų pažeidimai

turbinų gedimo priežastys
Pažeidimai,atsiradę pašalinėms detalėms patekus į turbokompresorių,ant sparnuočių pastebemi plika akimi.
Niekada nenaudokite turbokompresoriaus pažeistomis sparnuotėmis ,nes galite sugadinti rotorių.
Turbinos susidėvėjimas gali pagreitėti:
Dėl variklio perkaitinimo arba išjungus karštą variklį.
Dėl retai keičiamo tepalo.
Dėl tepalo patekimo į variklį.
Dėl degalų padavimo sutrikimo (purkštuvai,siurbliai ir t.t)
Užterštas tepalas palieka gilias įpjovas turbokompresoriaus – turbinos detalių paviršiuje ir gadina turbokompresorių – turbiną. Norėdami išvengti gedimų,naudokite tik kokybiškus tepalus ir filtrus,nurodytus gamintojo gamyklos rekomendacijose.Tepalą ir filtrus reikia keisti keičiant turbokompresorių – turbiną arba atliekant eilinę techninę apžiūrą.
Dėl užteršto tepalo gali atsirasti pažeidimų:
Dėl užteršto, pažeisto ar blogos kokybės tepalo filtro.
Teršalams patekus į tepalą automobilio aptarnavimo metu.
Stipriai susidėvėjus varikliui.
Esant užterštam tepalo filtrui.
Esant tepalo nutekėjimams
Nepakankamas tepalu padavimas į turbiną gali būti sąlygotas keliu priežasčių:
Esat neteisingai sumontuotam turbokompresoriui.
Ilgą laiką ne naudojant turbokompresoriaus-turbinos.
Esant pažeistam arba užterštam turbinos tepalo padavimo kanalui – vamzdžiui.
Esant žemam į variklį paduodamo tepalo slėgiui dėl variklio sutepimo sistemos pažeidimo.
Esant žemam tepalo lygiui arba pasibaigus tepalui.
Dėl hermetikų naudojimo gali nutrūkti tepalo padavimas į turbiną.

Turbinų gedimo priežastys

Niekuomet nejunkite variklio susidėvėjus turbokompresoriui arba jei iš turbinos sklido keisti garsai.
Svarbu!!! Atminkite: nepašalinus turbokompresoriaus – turbinos gedimo priežasties, jis vėl ges.
Rekomenduojama: jei yra galimybė, 2-3 minutes prieš išjungiant variklį leisti jam padirbti tuščiąją eigą.
Turbinų gedimo priežastys

Prieš montuodami turbiną, įsitikinkite, kad teisingai nustatėte jo gedimo priežastį.

Priežastys:
Užterštas oro filtras.
Pažeista oro tiekimo sistema.
Tvirtinimo platformoje įtrūkimai.
Neteisingai sumontuoti purkštuvai arba tepalo siurblis.
Priežastys:
Užterštas oro filtras.
Pažeista oro tiekimo sistema.
Neteisingai purkštuvai arba tepalo siurblis.
Sudegę vožtuvai ir/arba stūmokliai.
Pažeistas turbokompresorius – turbina.

Priežastys:
Kartais garsai, panašūs į šnypštimą arba švilpimą, atsiranda oro nutekėjimui, kuris, savo ruožtu, atsiranda susidėvėjus tarpinei, esančiai tarp turbinos (turbokompresoriaus)ir duslintuvo. Jei garsas ne dingsta,patikrinkite jungtis,turbokompresoriaus turbinos balansą ir turbinos sujungimo vietas.

Priežastys:
Jei turbokompresoriaus – turbinos rotorius sukasi labai kietai: Dažniausiai to priežastis – senas tepalas.Dėl to turbokompresoriaus – turbinos kartridžo viduje susikaupia anglies plošto nuosėdos.Dėl nepakankamo arba pertraukiamo tepalo padavimo susiformuoja granulės,kuriomis užteršiamas pats tepalas.

Priežastys:
Turbokompresoriui – turbinai,būdingas specifinis aksialinis ir radialinis laisvumas.Turbinos laisvumas reikalingas laisviems rotoriaus apsisukimams, tačiau jis turi išlikti normos ribose. Kartais laisvumas diagnozuojamas kaip gedimas. Laisvumui viršijus normą ,tuomet tai priklauso nuo tepalo kokybės (užterštumas ,nuosėdos,nepakankamas tepalo padavimas).

Turbokompresorius sutepamas variklio alyva,todėl svarbu laiku ją keisti. Jai naudojama blogos kokybės alyva kuri pilama ne atsižvelgiant į alyvos klasifikaciją,turbokompresoriaus – turbinos tarnavimo laikas sumažės.Alyva skirta ne tik sutepti turbokompresoriaus detales – tai pat ir aušinti.Ilgametė praktika įrodė kad mūsų naudojama alyvą XENUM puikiai atlieka savo sutepimo – aušinimo – karbonizacijos – išgaravimo funkcijas.
Mes padėsime Jums išsirinkti arba OEM Line serijos alyvą,arba alyvą pagal jūsų transporto priemones klasifikaciją,taip pat alyvą autosportui.